úterý 21. ledna 2014

Systém pro lékařské centrum

Stako se Vám, že Vám u doktora něco zkazili, protože ztratili nějaké papíry? Mně ano. Pokud se s organizací +BATRADIS setkáváte prvně, jmenuji se +Robin Hronek a vedle správy webu a stránek spolu s blogem této organizace se stejným způsobem starám o prezentaci formou webu, blogu a stránek či skupin na sociálních sítích také o vše okolo organizace +PCA Praha  a prezentace své hudební tvorby - +Hudba Robina Hronka - RHMUSIC.ORG . V přčípadě organizace +BATRADIS tu mám pero Vás něco na jejím webu, co pokládám za dobrý nápad, aby tu nebyly jenom recenze twechniky, kterou asi sami těžko získáte, nepůjde-li o věci které jsem sám mohl vyzkoušet a poradit s jejich používáním.

Neschopnost práce s počítačem a ztráta nějakých dokladů, díky čemuž mi na úřadě nechtějí vyřídit něco, co potřebuji, je problém i u doktora. Praktickou realizaci jsem konzultoval i s kamarády u piva, ovšem hospodské vymýšlení technických vynálezů v oblasti hardware i software a IT se nedá brát vážně a je to spíše legrace. Na Facebooku a Google+ na stránce +BATRADIS je možnost si o tom povídat. Na webu to máme tady: https://sites.google.com/site/batradis/informacni-technologie/koutek-zlepsovakua-a-vynalezua/spolehliv-lkask-centrum .

Komkrétně mně by tohle pomohlo tam, kde chodím k doktorovi, kde moje doktorka občas blbne, což se projevuje tak, že nechce něco napsat, nebo hlavně naopak píše recepty na bůh ví co. Takže jí musím občas hláskovat název léku, nebo poradit s počítačem.

Žádné komentáře:

Okomentovat